Oima-palveluun kirjaudutaan 1.1.2024 alkaen ainoastaan Visma Connect -kirjautumistavalla

Visma Connect -kirjautumistapa on julkaistu valinnaisena Oima-palvelussa, ja tämän myötä myös palvelun ulkonäkö on hieman muuttunut.

Kirjautuminen on tällä hetkellä käytössä valinnaisena, suosittelemme kuitenkin ottamaan Visma Connect -kirjautumistavan käyttöön mahdollisimman pian. Siirrymme 1.1.2024 käyttämään Oima-palvelussa ainoastaan Visma Connectia.

Tämä jälkeen Oiman vanhan kirjautumistavan käyttö päättyy. Sellaiset tunnukset, joilla ei ole 1.1.2024 mennessä vielä Visma Connect – kirjautumistapa käytössä, siirretään myös automaattisesti käyttämään uutta kirjautumistapaa.

Miten saan Visma Connect – kirjautumistavan käyttöön?

Oiman uusille ja vanhoille käyttäjille on molemmille ohjeet Visma Connectin käyttöönottoon.
Pääset lataamaan ja tulostamaan ne tästä:

Miten saan Visma Connectin käyttöön Oiman vanhana käyttäjänä
Miten rekisteröidyn ja kirjaudun Oimaan uutena käyttäjänä

Tarvitseeko minun muuttaa salasanani muutoksen myötä?
Visma Connect pyytää muuttamaan salasanasi, mikäli salasanasi ei ole tietoturvallinen. Mikäli nykyinen salasanasi täyttää tietoturvavaatimukset, voit käyttää sisäänkirjautumisessa nykyisiä tunnuksiasi.

Tietoturvallinen eli vahva salasana sisältää:
– 8 merkkiä
– vähintään yhden ison kirjaimen
– vähintään yhden pienen kirjaimen
– vähintään yhden numeron
– vähintään yhden erikoismerkin.

Miten pääsen kirjautumaan Oima-palveluun ensimmäisen kerran uutena käyttäjänä?
Uudet käyttäjät ohjautuvat automaattisesti käyttämään Visma Connect –kirjautumista.


Lue myös

Oimalla töissä

15.07.2021

Kysyimme oimalaisilta, miksi he haluavat olla juuri Oimalla töissä. Vastauksissa korostui erityisesti Oimassa tehtävän työn merkityksellisyys, hyvä työympäristö ja innostava työkulttuuri. Oimassa työskentely on sopivan haastavaa ja yhteistyö on vahvaa.   Mikko kertoo: “Oimalla pääsee tekemään oikeasti merkityksellistä työtä, joka vaikuttaa suoraan asiakkaan jokapäiväiseen elämään. Työ ei ole ns. Liukuhihnatyötä, jossa saat tehtävän eteesi, teet sen ja siirryt seuraavaan, vaan sinulla on mahdollisuus oikeasti kuulla ja nähdä työsi vaikutus asiakkaille. […]

Lue lisää

Kutsu webinaariin: Miten työnantaja ja työntekijä yhdessä voivat rakentaa sujuvaa arkea?

20.09.2023

Kevään Oima-kiertueella kohdattiin henkilökohtaisen avun työnantajia ja avustajia. Kiertueella keskusteltiin rohkeasti resilienssistä, huonoista päivistä, luottamisesta, neuvottelutaidoista, ja miten työnantajan ja avustajan suhde on vastavuoroinen.

Lue lisää

Oima-palvelun saavutettavuustestaus

17.08.2021

Oima suoritti kattavan saavutettavuustestauksen palveluunsa kesäkuun lopulla. Saavutettavuustestauksen tarkoituksena oli löytää palvelustamme kohtia jotka toimivat vajavaisesti tai eivät ollenkaan ruudunlukijoiden kanssa tai joiden käyttö on ainoastaan näppäimistöllä käytettäessä heikkoa.

Lue lisää