Oima tuo kaiken työn hallintaan liittyvän yhteen järjestelmään. Tämä tekee työsuhteiden hallinnasta helppoa, nopeaa ja kustannustehokasta.

Palvelumme kattaa koko työsuhteen elinkaaren: helpotamme työnhallintaa aina työsopimuksen solminnasta työsuhteen päättämiseen asti. Myös palkanmaksu hoituu helposti Oiman palveluiden kautta. 

Työn hallintaan käytetty aika vähenee moninkertaisesti, kun tuskailu lukemattomien erilaisten järjestelmien välillä katoaa ja palvelu on oikeasti käyttäjäystävällinen.

Oiman kautta hoituu

  • Sähköiset työsopimukset
  • Työn tarjoaminen
  • Raportointi
  • Palkanmaksu
  • Palkanlaskenta
  • Työehtosopimuksen tulkinta
  • Työajan- sekä läsnäolon hallinta
  • Työsopimuksen päättäminen

Oikea tekijä oikeassa
paikassa oikeaan aikaan

Oiman avulla työvuorojen suunnittelu tapahtuu reaaliaikaisen tiedon pohjalta. Kaikki työsuhteisiin liittyvä ajantasainen tieto löytyy samalta alustalta. Ennakointi helpottuu, kun analyysit  perustuvat nykyhetkeen eivätkä menneeseen. Maksupalvelumme kattaa verot ja viranomaisten maksuliikenteen, jolloin henkilöstökustannuksia voidaan seurata täysin reaaliaikaisesti.

Työntekijöiden ei tarvitse enää huolehtia palkanlaskun virheistä tai viivästyksistä. Maksupalvelut ovat osa Oimaa ja työntekijä voi itse päättää, milloin palkka maksetaan tilille. Ketterä ja läpinäkyvä järjestelmä auttaa löytämään ja pitämään parhaat työntekijät.

Unohda turhauttava työ,
keskity olennaiseen

Ihmiset ovat yrityksen tärkein voimavara. He voivat keskittyä ydinosaamiseensa, kun esimerkiksi työajan ja työsuoritteiden hallinta on vaivatonta. Työvuorojen suunnittelu ei enää aiheuta harmaita hiuksia. Työt, jotka aiemmin veivät ison osan työajasta, hoituvat nyt Oiman avulla automaattisesti ja luotettavasti.

Luotettavalla automatisoinnilla virheiden määrä vähenee ja vapautamme HR-osaajien ajan tärkeimpään: osaamisen kehittämiseen ja työhyvinvoinnin parantamiseen.