Oiman henkilökohtaisen avun koulutuspäivän materiaali

Oima järjesti marraskuun alussa henkilökohtaisen avun koulutuspäivän, jossa hyvinvointialueiden käyttäjillä oli mahdollisuus kuulla palveluun toteutetuista kehityskohteista, esittää toiveita tulevan kehityksen suhteen ja keskustella henkilökohtaisen avun ajankohtaisista asioista. Seuraava tilaisuus järjestetään keväällä 2024. Tiedotamme palvelun etusivulla lisää, kun tarkempi ajankohta ja paikka on tiedossa.

Tiistaina 7.11.2023 pidetyn koulutuspäivän materiaalin löydät tästä:

Oiman uudet ominaisuudet.
Hyvinvointialueiden omat pankkitilit.

Lue myös

Oimalla töissä

15.07.2021

Kysyimme oimalaisilta, miksi he haluavat olla juuri Oimalla töissä. Vastauksissa korostui erityisesti Oimassa tehtävän työn merkityksellisyys, hyvä työympäristö ja innostava työkulttuuri. Oimassa työskentely on sopivan haastavaa ja yhteistyö on vahvaa.   Mikko kertoo: “Oimalla pääsee tekemään oikeasti merkityksellistä työtä, joka vaikuttaa suoraan asiakkaan jokapäiväiseen elämään. Työ ei ole ns. Liukuhihnatyötä, jossa saat tehtävän eteesi, teet sen ja siirryt seuraavaan, vaan sinulla on mahdollisuus oikeasti kuulla ja nähdä työsi vaikutus asiakkaille. […]

Lue lisää

Kutsu webinaariin: Miten työnantaja ja työntekijä yhdessä voivat rakentaa sujuvaa arkea?

20.09.2023

Kevään Oima-kiertueella kohdattiin henkilökohtaisen avun työnantajia ja avustajia. Kiertueella keskusteltiin rohkeasti resilienssistä, huonoista päivistä, luottamisesta, neuvottelutaidoista, ja miten työnantajan ja avustajan suhde on vastavuoroinen.

Lue lisää

Oiman palvelu sijaismaksamiseen uudistuksessa mukana

29.06.2020

Alkukesän vaihtuessa keskikesäksi myös aiemmin tuttu SuoraTyö sai uuden ilmeen ja muuttui Oimaksi. Uudella ilmeellämme halusimme tuoda esille palvelumme ainutlaatuisia puolia, työnhallinnan automatisoinnin vapautta lisääviä mahdollisuuksia ja kokonaisuuden helppoutta.   Muutoksista huolimatta on korostettava, että emme ole luopumassa Oiman palvelun sijaismaksajaominaisuudesta ja sen tuomista mahdollisuuksista. Haluamme ehdottomasti jatkaa sijaismaksamisen kehittämistä vielä pidemmälle, erityisesti asiakkaidemme toiveita kuunnellen. Tavoitteenamme on vastata asiakkaidemme tarpeisiin ja haasteisiin entistä paremmin.  […]

Lue lisää